Bebek Yelek Örgü Örnekleri, Bebek Hırka Modelleri, Bebek Yelek Modelleri, Bebek Örgü Modelleri


 

Sevgili Hobilendik ziyaretçileri,

Bu yazımızda tanıtacağımız Blogcu, güzel İzmir’ in efsane şehri Karşıyaka’ dan Elif Hanım. Bloğunu açma sebebi; kendi yaptıklarını diğer insanlarla paylaşmak. Bize kendi ördüğü Bebek Yelek Modellerinin resimlerini mail ile gönderdi ve bizler de bunları sizlerle paylaşmak istedik.

Pembe janjanlı bebek yünü Buzlucam örnek Kruvaze Bebek Yeleği(0- 12 ay)

 Bebek Yelek Modelleri

Sarı beyaz Merserize Tığ işi Bebek Yelegi(0-12 ay)

Bebek Hırkaları

Beyaz merserize nohut Örnekli Bebek Yeleği(06-12 aylik) 

Bebek Yelekleri

 Merserize Bebek Hırkası(0-12 ay)

Bebek Örgü Modelleri

Pembe beyaz Merserize kaydırma Örnek Bebek yeleği(0-6 ay)

Bebek Yelek Modeli

Ayrıca bloğunda Yelek Modelellerinin dışında değişik Şal Modelleri de bulabilirsiniz. Eğer siz de Elif Hanım’ ın diğer Örgü Örnekleri çalışmalarını yakından görmek isterseniz sizi bloğunda bekliyor olacak. Kendisinin blog adresi http://cankizabla.blogcu.com/. Sizler adına bu paylaşımı için Elif Hanım’ a ve bloğuna teşekkürlerimizi bir borç biliriz.

Comments: 143

  1. zayiş says:

    ben örgüye yeni başladım.örnekleriniz bence çok süzel
    yeni modeller istiyorum

  2. asuman says:

    sarı beyaz tığ işi olan yelek modeli çok güzel fakat yapılışı hakkında yorum yok.bu nedenle pek işe yaramıyor.

  3. cansu says:

    tebrikler emeklerinize hayran kaldın işlerinizin devamını diliyorum,

  4. gülten says:

    daha fazla örnek koyabilirseniz iyi olur çok az hı birde yapılışını yazarsanız sevinirim

  5. gamzw says:

    güzelmiş

  6. mürvet says:

    slm modellerınız gercekten cok güzel ama nasıl başlandını ve medellerı daha ayrıntılı gösterırsenız daha cok memnun olurum teşekkür

  7. haliseacıkel says:

    çok güzel faydalanıyoruz teşekkürler

  8. ebru says:

    ya biraz çok örnek koysalar hiç bişey anlamıyoruz bide nasıl örüldüğünü yazsınlar

  9. aliye says:

    ya ben aradığım hiç bi modeli burada bulamıyorum bi yardımcı olun (((tığ ile yapılan bebek yelekleri,hırkaları,yapılışlarıyla birlikre yayınlaya bilirseniz çok mutlu olurum ))))

  10. aliye says:

    merhaba ben aliye
    örgü işlriyle uğraşmaya bayılıyorum günümün tamamı onlarla geçiyor ve sizilerden daha çok tığ ile yapılan ör modelleri ve yapılışlarını istiyorum…
    yanlız sadace ben değil bu siteye giren herkez sizden daha çok şey bekliyo…
    şimdiden teşekkürler…
    :):):)
    :):)
    :)

  11. Anonymous says:

    daha fazla model olsa iyi olur

  12. ceren says:

    ben 21 yaşındayım eylülün 29 anne olucam kızıma bir sürü yelekler ördüm burdaki örneklerde süper

  13. lezize says:

    bayanlar siz aklınızı yemiş olmalısınız sizdeki bu hırka kazak merakı ne zaman bitecek ne olu yeter ertık böyle saçmalıklara devam etmeyim bi son verin lütfennnn

  14. buse says:

    Ben 9 yaşındayım. Teyzem bugün yarın doğuracak.Onun için annem ile yelek bakıyoruz.

  15. ecrin says:

    ÇOOOOOK GÜZEL OLMUŞLAR :)

  16. aysu says:

    hepsi çok güzel

  17. ışıl says:

    selam
    aradığımız kolayca bulabileceğimiz bir site, emeği geçen herkeze tşk …kolaylıklar…

  18. asiye says:

    örnekler çok güzel ama açılamalı olursa memnun olurum

  19. sevda says:

    modeller çok güzel ama yapılışınıda yazarmısınız çok sevinirim

  20. Anonymous says:

    çok güzelermş ya ama çak

  21. zeynep says:

    inanamadım ya çok şaşıraım çok bana bunu gönder kesinikle

  22. sebnem says:

    cok guzel tam istedigim modeller ayrica renkleri cok hos

  23. elif says:

    hepsi süper ama altındaki bihterle behlül bozmuş onları silin ordan

  24. nermin çam says:

    ya benım tam acıklamalı olarak bu la bılıcegım bır sıte varmı acaba?

  25. lethe says:

    selam ellerinize sağlık bende örüyorum birşeyler göndersem sergilermisiniz?

  26. hande says:

    yaa çok güzel modeller.. 2.ve 4.modelden bende de var. ama diğer modeller daha da güzel.. satmayı düşündünüz mü hiç?ne olur bana örüp satın..sizden cevap bekliyorum.. özellikle ilk modelin rengi harika olmuş..

  27. mevlüde says:

    ben burda daha değişik örnekler görmek istiyorum …

  28. RABIA says:

    ya anlamıyorum resmen bayılmısınız bu orneklere de neresı guzelkı eskıdı bu ornekler artık benım kızım 7 yasında bu yelek orneklerının cogunu bebekken gıydı lutfen orneklerı yenıleyın ve bıraz boncuklu falan yapın

  29. tugba says:

    yeleğinizi cok beyendim

  30. IRAZ says:

    HEPSİDE ÇOK GÜZEL AMA TARİFLERİNİ İSTİYORUM

  31. ozlem ozger says:

    sevgiler elif hanım,her bi örgünüz birbirinde güzel,ellerinize sağlık,acıklamasını yapsanız biz de cocuklarımıza örsek, şimdiden teşekkür ederim.

  32. zehra says:

    muhteşem modeller bizimle paylaştıgınız için çok teşekür elinize emeğinize saglık

  33. şerife says:

    herbiri birbirinden güzel ben erkek çocukları için hırkalar örgü modeli, istiyorum yaparsanız çok sevinirim.

  34. duygu says:

    bencede çok güzel.ben çok beğendim

  35. ask seli says:

    cok guzel ama daha fazlasini bekliyoruz

  36. müzeyyen says:

    çok güzelllllllllllll

  37. huriye says:

    çok beğendim

  38. aysun says:

    slm moder çook güzel beyaz yelek çook hoş elerinize sağlık hayırlı yılar

  39. aysun says:

    beyaz yelek harika çok güzel elerinize sağlık

  40. fatma says:

    yelekler çokgüzel

  41. songül says:

    hepsi çok güzelmiş bana da işleyip gönderin yawww

  42. burcu says:

    ay gerçekten çok güzel bayıldım valla bekarım ama bunları görünce insanın evlenesi geliyo

  43. burcu says:

    örgüler çok güzel ama yapılışları tarif edilmemiş yardımcı olur musunuz

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>